11-րդ դասարանի պատմության ընտրությամբ դասընթաց


11-րդ դասարան, պատմության դասընթաց, շաբաթական 4 ժամ

Նպատակ և խնդիրներ՝
Պատմության խորացված դասընթացի ծրագիրն իրականացվում է  Ավագ դպրոցում,  որպես  լրացում  հիմնական կրթության:  Ծրագիրն ուղղված է այն սովորողներին, ովքեր ցանկանում են ավելի համակողմանի  և  խորքային գիտելիքներ ձեռք բերել Պատմություն առարկայից, միտված են իրենց մասնագիտական կողմնորոշումը զարգացնելու այդ ուղղությամբ:
Լուծվող հիմնական խնդիրներն են՝
-Համակողմանի և խորքային գիտելիքների ձեռք բերում
-Օժանդակ պատմական գրականության ուսումնասիրություն
-Ինքնուրույն հետազոտական աշխատանքների ներկայացում
-Նախագծային աշխատանքների կազմակերպում և իրականացում
-Պատմական ֆիլմերի դիտում-վերլուծություն
-Այցելություն բուհական հաստատություններ
-Այցելություն Հայաստանի Պատմության թանգարան
-Ուսումնահայրենագիտական ճամփորդությունների կազմակերպում և իրականացում
-Տրամաբանական և վերլուծական մտքի զարգացում
-Փաստերի համադրման, եզրակացություններ կատարելու հատկությունների զարգացում.



Արդյունքում՝
-Սովորողը ձեռք կբերի բավարար գիտելիքներ «Պատմություն» գիտությամբ  զբաղվելու  և այդ նախասիրության շրջանակներն ընդլայնելու համար
-Ծանոթ կլինի հայոց և համաշխարհային պատմության կարևորագույն իրադարձություններին
-Առանց կրկնուսուցման, միջին և բարձր միավորային շեմով հաղթահարում է ավարտական և միասնական քննությունները.

Ուսումնական միջավայր

Ֆիզիկական միջավայր (Դասասենյակ, լաբորատորիա, կրթական բակ, զբոսայգի, ուսումնական ճամփորդություններ, թանգարաններ, հնավայրեն և այլն)
Ոչ ֆիզիկանան միջավայր (Կայքեր, բլոգեր, սոցցանցեր, teams-հարթակ, zoom-հարթակ և այլն)

Բովանդակություն՝
Առաջին ուսումնական շրջան
1. Ազատագրական պայքարները աշխարհում։ Ազատագրական պայքարների առանձնահատկությունները։
Նախագծային աշխատանք՝ «Ազատագրական պայքարներն աշխարհում և դրանց արդյունքները»
2. Ազատագրական պայքարները Հայոց պատմության մեջ։ Շարժումների առանձնահատկությունները և արդյունքները։
3. Ազատագրական պայքարների գաղափարախոսությունները և գաղափարախոսները՝ 18-րդ դարում։
Նախագծային աշխատանք՝ «Լուսավորականություն»
4. Ռուսական կայսրությունը 18-րդ դարի երկրորդ կեսին և 19-րդ դարի առաջին կեսին։
Նախագծային աշխատանք՝ «Ռուսական կայսրեր»
5.Օսմանյան կայսրություն․ քաղաքակրթությունների բախում։ Սկիզբ և զարգաց
«Օսմանյան կայսրություն․ ստեղծում և զարգացում»
6.Ամփոփում
7. Արևմտյան քաղաքակրթությունները՝
Ֆրանսիան, Գերմանիան և Մեծ Բրիտանիան 19-րդ դարի երկրորդ կեսին և 20-րդ դարի սկզբին
8. Արևելյան հարց
9. 1877-78 թթ ռուս-թուրքական պատերազմ
10.Երիտթուրքական հեղաշրջում
11. Օսմանյան կայսրության կործանումը և հայերը
12. Նախագծային աշխատանք՝ «Ցեղասպանությունները աշխարհում»
13. Համաշխարհային և հայկական մշակույթի ձեռքբերումները 20-րդ դարի սկզբին․ համեմատական աշխատանք

Նախագծային աշխատանքներ՝
-Օժանդակ պատմական գրականության ուսումնասիրություն
-Պատմական ֆիլմերի դիտում-վերլուծություն
-Ուսումնահայրենագիտական ճամփորդություններ
-Ինքնուրույն հետազոտական աշխատանքների իրականացում
-Այցելություն Հայաստանի պատմության թանգարան


Գնահատման համակարգ

Գնահատունը իրականացվում է 10 բալային համակարգով
Բանավոր աշխատանք 1-3.5 միավոր
Բլոգային աշխատանք 1-3.5 միավոր
Նախագծային աշխատանք 1-2 միավոր
Հետազոտական աշխատանք 1 միավոր

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

Создайте бесплатный сайт или блог на WordPress.com. Тема: Baskerville 2, автор: Anders Noren.

Вверх ↑

Создайте свой веб-сайт на WordPress.com
Начало работы
%d такие блоггеры, как: