Հասարակագիտության 10-րդ դասարանի ծրագիր

Հասարակագիտության 10-րդ դասարանի ծրագիր

 

Բացատրագիր

Հասարակագիտություն  առարկայի միջնակարգ հանրակրթության դպրոցի 10-րդ դասարանի ծրագիրը կազմվել է հիմք ընդունելով ՀՀ «Կրթության մասին» օրենքը , «Հանրակրթության մասին» ՀՀ օրենքը, հանրակրթության պետական կրթակարգը,միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչը, և  «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում իրականացվող ՀՀ ԿԳՆ փորձարարական և այլընտրանքային հեղինակային  ծրագիրը:

 

Հասարակագիտությունը գիտություն է հասարակության մասին: Հասարակական հարաբերությունները բազմաբնույթ են, ինչից ելնելով էլ գոյություն ունեն հասարակության մասին տարբեր գիտություններ:

Հասարակագիտություն առարկայի ուսուցման նպատակները.

Հասարակագիտության ուսուցումը պետք է ուղղված լինի սովորողների հետևյալ կարողությունների ձևավորմանն ու զարգացմանը:

  • վերլուծել, համեմատել, ընդհանրացնել, վերացարկել և համադրել հասարակական կյանքի տարբեր ոլորտներին վերաբերող հիմնախնդիրներ, իրադարձություններ, երևույթներ և փաստեր.
  •  տարբեր սկզբնաղբյուրներից տեղեկատվություն ընտրել, վերլուծել, եզրակացություններ անել և համապատասխան հղումներ կատարել.
  • աշխատել թիմերով, համագործակցել և կարողանալ ներկայացնել ստացած գիտելիքը և կատարած աշխատանքը,
  • հանրային կյանքի տարբեր ոլորտներում կիրառել հաղորդակցվելու համարժեք ձևեր.
  • կապել կյանքը և ուսումնառությունը` համայնքային հիմնախնդիրների ուսումնասիրման միջոցով
  •  ձևավորել փոխադարձ հարգանքի և փոխօգնության հարաբերություններ մարդկանց հետ առօրյա շփումներում.
  • հասկանալ և գնահատել սեփական հասարակական դերը` որպես որոշակի ժամանակաշրջանում և որոշակի տարածության մեջ ապրող քաղաքացի.
  •  արտահայտել սեփական կարծիքը և այն պաշտպանել հասարակագիտական խնդիրների շուրջ կազմակերպված քննարկումների և բանավեճերի ընթացքում.
  •  առաջնորդվել հանդուրժողականության սկզբունքներով.
  •  փնտրել, գտնել և կիրառել ինքնուրույն, այլընտրանքային լուծումներ սոցիալական և հոգեբանական տարբեր իրավիճակներում.
  • դրսևորել ստեղծագործական մտածելակերպ.

Ավագ դպրոցում հասարակագիտություն առարկայի շրջանակներում ուսումնասիրվում են հասարակագիտական տարբեր ուղղություններ` գեղագիտություն, բարոյագիտություն, հոգեբանություն:

Դասավանդման մեթոդները

      • Ուսումնական գործընթացի բացակողմանիություն
      • Ուսումնական գործընթացի միօրինակության բացառում
      • Մտագրոհ
      • Բանավեճ և բազմաբովանդակ քննարկումներ
      • Թվային միջոցների օգտագործում (եթե նպաստում են դասի էֆեկտիվությանը)
      • Դասի ընթացքում ծանրաբեռնվածությունից խուսափելու նպատակով կարճաժամկետ (առավելագույնը 5-րոպե) թեմային առնչվող այլ թեմաների քննարկում
      • Դասի ընթացքում անմիջականության և ազատ մթնոլորտի պահպանում

Ուսումնական միջավայր

Ֆիզիկական միջավայր (Դասասենյակ, լաբորատորիա, կրթական բակ, զբոսայգի, ուսումնական ճամփորդություններ, թանգարաններ, հնավայրեն և այլն)
Ոչ ֆիզիկանան միջավայր (Կայքեր, բլոգեր, սոցցանցեր, teams-հարթակ, zoom-հարթակ և այլն)

Նախագծային և հետազոտական աշխատանքներ


Նախագծային և հետազոտական աշխատանքներին ներկայացվող պահանջներ՝
-Օգտագործված գրականության և համացանցի ռեսուրսների ցանկ
-Ստեղծականություն
-Վերլուծական միտք
-Համեմատություն
-Ինֆորմացիայի համակողմանի տիրապետում և վերլուծում
-Սեփական տեսակետի արտահայտում
-Սեփական խոսքի մշակում

 

Բովանդակությունը

Ուսումնական առաջին շրջան/սեպտեմբեր- դեկտեմբեր

Մուտքի դաս –Հասարակագիտություն առարկան ավագ դպրոցում

Ինչ Է գեղեցիկը

  • Գեղեցիկ հասկացությունը։ 2-ժամ
  • Գեղեցիկը տարբեր մշակութային միջավայրերում։ 2-ժամ
  • Կենցաղի և առօրեականության գեղագիտական բնութագիրը։ 1- ժամ
  • Գեղեցիկը մեր ամենօրյա կյանքում։ 2- ժամ
  • Մեր շրջապատող միջավայրի գեղագիտական կողմը: 1-ժամ
  • Մոդայի գեղագիտական տարը: Ազգային հագուստ: 2- ժամ

Գեղեցիկ վարվելակերպ և հաղորդակցություն

  • Գեղեցիկը արվեստում։ 2-ժամ
  • Արվեստը որպես մարդու ինքնարտահայտման ազատություն։ 1-ժամ
  • Գեղեցիկը արվեստի տարբեր բնագավառներում։ 2- ժամ
  • Գեղագիտական իդեալ և ճաշակ։ 2- ժամ
  • Ինչ է գեղագիտական իդեալը։ 2- ժամ
  • Գեղագիտական իդեալի փոխակերպումները մարդկության պատմության ընթացքում։ 2- ժամ
  • Գեղեցիկի արտահայտումը ժամանակակից արվեստում: 2- ժամ

Բարոյագիտություն 

  • Ինչ է բարոյականը: Բարոյագիտություն առարկան: 2- ժամ
  • Բարոյագիտության հիմնական տեսությունները: 2- ժամ

Բարոյական արժեքներ

  • Բարին ու չարը։ 2- ժամ
  • Պարտք և խիղճ։ 2- ժամ
  • Երջանկություն։ 2- ժամ
  • Էգոիզմ  և ալտրուիզմ։ 2- ժամ

Կիսամյակի ամփոփում

Ուսումնական երկրորդ շրջան/ճամբարային հունվար

Ուսումնական երրորդ շրջան/փետրվար-մայիս

Բարոյական կշռադատումներ և որոշումների կայացում

  • Բարոյական կշռադատումներ։ 2- ժամ
  • Բարոյական երկընտրանքներ։ 2- ժամ

Ազատություն և պատասխանատվություն

  • Ազատություն և բարոյականություն։ 2- ժամ
  • Խրախուսում և պատիժ։ 2- ժամ

Հոգեբանություն

  • Հոգեբանության ուսումնասիրության առարկան։ 2- ժամ
  • Անձնավորության հոգեբանական բնութագիրը։ 2- ժամ
  •  Անձնավորության սոցիալականացում։ 2- ժամ
  • Զգայություններ և ընկալում։ 2- ժամ
  • ՈՒշադրություն և հիշողություն։ 2- ժամ
  • Մտածողություն և խոսք։ 2- ժամ
  • Երևակայություն և կամք։ 2- ժամ
  • Հույզերը և զգացմունքները մարդու կյանքում: 2- ժամ

Անձի անհատական առանձնահատկությունները

  • Խառնվածք։ 2- ժամ
  • Բնավորություն։ 2- ժամ
  • Ընդունակություններ։ 2- ժամ

Ընտանիքի հոգեբանություն

  • Ընտանիքի տեսակներն ու գործառույթները։ 2- ժամ

Կիսամյակի ամփոփում

Ուսումնական չորրորդ շրջան/ճամբարային հունիս

Ընդհանուր՝ 68 ժամ։

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

Создайте бесплатный сайт или блог на WordPress.com. Тема: Baskerville 2, автор: Anders Noren.

Вверх ↑

Создайте свой веб-сайт на WordPress.com
Начало работы
%d такие блоггеры, как: