Երիտասարդական ենթամշակույթներ․ ընդունված նորմերի շեղում, թե՞ ազատության յուրօրինակ դրսևորում․ Նախագծի ամփոփում

Ապրիլի 3-ին (ինչպես և ծրագրված էր), տեղի ունեցավ <<Երիտասարդական ենթամշակույթներ․ ընդունված նորմերի շեղում, թե՞ ազատության յուրօրինակ դրսևորում>> 
նախագծով նախատեսված ներկայացումնները և դրանց շուրջ քննարկումները։ Նախագծին մասնակցում էին ինչպես քոլեջի մի շարք ուսանողների, այլնպես էլ Ավագ դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտները։ Ինչպես և նախատեսված էր, յուրաքանչյուր ներկայացումից հետո, սկսվում էր բանակցությունների և փոխհարցերի շրջանը, որոշ  հարցերի դեպքերում,55901987_1957012321074771_7428995723481317376_n56164079_347697289204448_5558504162896904192_n56669476_328242227715262_2421901293363658752_n վիճահարույց լինելու պատճառով, առաջանում էր բանավեճի կարիք։ Բոլոր դեպքերում պահպանվում էին փոխհարգանքի և իրար լսելու սկզբունքները։ 

Նախագիծը ստացվեց, քանի որ նրա ընդհանուր իմաստը նրանումն էր, որ ճանաչենք, ապա եթե նույնիսկ համաձայն չենք, ցուցաբերենք հանդուրժողականություն և հարգանք։
Նախագծի շուրջ ծագած հետաքրքությունը և հարցերի որոշ կոնկրետ սահմանափակվածությունը, թույլ է տալիս մեզ այն դարձնել շարունական։

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

Создайте бесплатный сайт или блог на WordPress.com. Тема: Baskerville 2, автор: Anders Noren.

Вверх ↑

Создайте свой веб-сайт на WordPress.com
Начало работы
%d такие блоггеры, как: