Էրեբունի-Երևան․ նախագիծ

Երևանյան հնավայրեր

Հոկտեմբերի 22-26-ը քոլեջի  սովորողները կմասնակցեն «Երևանյան հնավայրեր» նախագծին, որ շրջանակներում կայցելեն Երևանյան հնավայրեր և թանգարաններ․

  • Թեյշեբաինի/Կարմիր Բլուր հնավայր-թանգարան
  • Շենգավիթ հնավայր
  • Հայոց պատմության թանգարան
  • Երևանի պատմության թանգարան

Նպատակը․

Սովորողներին ծանոթացնել Երևանյան նախնադարյան պատմությունը, մշակույթը։ Հնավայրեր այցելությունը նաև նպաստում է սովորողների հետաքրքրվածությանը՝ պատմության, հնատիպ բնակավայրերի, մշակույթի ոլորտներում, իսկ թանգարանային այցելությունները ամրապնդում են գիտելիքները և նպաստում նյութը ամբողջովին ըմբռնել։

Նախնական փուլ․

  • Քարտեզագրում
  • Տեղեկությունների, տեսասահիկների ստեղծում բլոգներում
  • Տեսական մասի սերտում զրույցների տեսքով

Երևանյան հնավայրերով զբոսանքները կանցնեն 3 օրում, իսկ վերջում կլինի այցելություն Հայոց պատմության և Երևանի պատմության թանգարաններ, որտեղ կընդհանրացվեն բոլոր պատկերացումները այցելած հնավայրերի վերաբերյալ։ Շենգավիթ և Թեյշեբաինի հնավայրերի վերաբերյալ անհրաժեշտ տեղեկատվական մասի պատասխանատուն կլինեն քոլեջի մասով՝ Սամվել Թամազյանը, իսկ Ավագ դպրոցի՝ Լիլիթ Յախինյանը։

Արդյունքում․

  • Սովորողները կծանոթանան միանգամից երկու հուշարձան-կոթողների մասին, իրենց տպավորություններն ու գիտելիքները կտեղադրվեն բլոգներում։
  • Տեսաֆիլմի ստեղծում բոլոր երկու հնավայրերի և թանգարանների մասին։

 

Urartian_Fresco02

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

Создайте бесплатный сайт или блог на WordPress.com. Тема: Baskerville 2, автор: Anders Noren.

Вверх ↑

Создайте свой веб-сайт на WordPress.com
Начало работы
%d такие блоггеры, как: